Politika e rimbursimit dhe kthimit
Politika e Kthimit dhe Rimbursimit
Politika jonë e kthimit dhe rimbursimit zgjat 30 ditë. Nëse kanë kaluar 30 ditë që nga blerja juaj, nuk mund të ofrojmë një rimbursim të plotë ose shkëmbim.
Për të qenë i vlefshëm për një kthim, artikulli juaj duhet të jetë i papërdorur dhe në të njëjtën gjendje që e keni marrë. Ai gjithashtu duhet të jetë në paketimin origjinal.
Disa lloje mallrash janë të përjashtuara nga kthimi. Mallrat e prishshme si ushqimi, lulet, gazetat ose revistat nuk mund të kthehen. Ne gjithashtu nuk pranojmë produkte që janë mallra intime ose sanitare, materiale të rrezikshme, ose lëngje ose gaze të ndezshme.
Rimbursimet
Pasi kthimi juaj të pranohet dhe inspektohet, ne do t’ju dërgojmë një email për t’ju njoftuar se kemi marrë artikullin tuaj të kthyer. Ne gjithashtu do t’ju njoftojmë për miratimin ose refuzimin e rimbursimit tuaj.
Nëse miratohet, atëherë rimbursimi juaj do të përpunohet dhe një kredit do të aplikohet automatikisht në kartën tuaj të kreditit ose metodën origjinale të pagesës, brenda disa ditëve.
Rimbursimet e vonuara ose të munguar
Nëse nuk keni marrë ende një rimbursim, së pari kontrolloni llogarinë tuaj bankare përsëri.
Pastaj kontaktoni kompaninë tuaj të kartës së kreditit, mund të marrë pak kohë para se rimbursimi juaj të postohet zyrtarisht.
Më pas kontaktoni bankën tuaj. Ka shpesh disa kohë përpunimi përpara se një rimbursim të postohet.
Nëse keni bërë të gjitha këto dhe ende nuk keni marrë rimbursimin tuaj, ju lutemi na kontaktoni në {email address}.
Artikujt e zbritur
Vetëm artikujt me çmim të rregullt mund të rimbursohen. Artikujt e zbritur nuk mund të rimbursohen.
Shkëmbimet
Ne vetëm zëvendësojmë artikujt nëse janë të dëmtuar ose të prishur. Nëse keni nevojë ta shkëmbeni për të njëjtin artikull, na dërgoni një email në info@specialgifts.al dhe dërgoni artikullin tuaj te: posta.
Dhurata
Nëse artikulli është shënuar si dhuratë kur është blerë dhe dërguar drejtpërdrejt te ju, do të merrni një kredit dhurate për vlerën e kthimit tuaj. Pasi artikulli i kthyer të pranohet, një çertifikatë dhurate do t’ju dërgohet me postë.
Nëse artikulli nuk ishte shënuar si dhuratë kur është blerë, ose dhuruesi e ka dërguar urdhrin te vetja për t’jua dhuruar më vonë, ne do t’i dërgojmë një rimbursim dhuruesit dhe ata do të informohen për kthimin tuaj.
Kthimi i Dërgesave
Për të kthyer produktin tuaj, duhet ta dërgoni produktin tuaj në poste
Ju do të jeni përgjegjës për të paguar për kostot tuaja të dërgesës për kthimin e artikullit tuaj. Kostot e dërgesës janë të parimbursueshme. Nëse merrni një rimbursim, kostoja e kthimit të dërgesës do të zbritet nga rimbursimi juaj.
Varësisht nga vendndodhja juaj, koha që mund të marrë për produktin e shkëmbyer për të arritur tek ju mund të ndryshojë.
Nëse jeni duke kthyer artikuj më të shtrenjtë, mund të konsideroni të përdorni një shërbim të dërgesës të gjurmueshme ose të blini sigurimin e dërgesës. Ne nuk garantojmë që do të pranojmë artikullin tuaj të kthyer.
Keni nevojë për ndihmë?
Kontaktoni me ne në info@specialgifts.al për pyetje të lidhura me rimbursimet dhe kthimet.